آیا فوت با انفجار چاه فاضلاب واقعیت دارد؟

یکی از مشکلاتی که ساکنین یک ساختمان را تهدید می کند انفجار چاه فاضلاب است خطری که در صورت بی احتیاطی و عدم توجه به نکات ایمنی رخ می دهد.

انفجار چاه فاضلاب چه موقع اتفاق می افتد؟

وجود گازهای مشتعل شونده مثل متان اتان دی اکسید کربن مونوکسید کربن آمونیاک در چاه فاضلاب یکی از علت‌های اصلی انفجار چاه فاضلاب است اگر به وسیله کوچک‌ترین شعله آتشی مثل ته سیگار برخورد کند باعث انفجار مهیبی می شود. از این رو عامل اصلی انفجار چاه فاضلاب وجود گازهای قابل اشتعال می باشد که در اکثر یک محرک همچون جرقه در داخل چاه اتفاق می افتند.

به طور کلی اگر چاه فاضلاب مشکلی نداشته باشد نباید به صورت زود هنگام پر شود و بالا زدن چاه فاضلاب می تواند نشان از وجود یک نقص در آن باشد که هر چه زودتر بهتر است به اصلاح آن بپردازیم.
در صورت گرفتگی و یا بالا زدن چاه فاضلاب جهت تخلیه آن می توانید روی کمک افراد لوله بازکنی و چاه بازکنی سایت برچسب حساب باز کنید. برای هماهنگی و دسترسی به شماره این افراد می توانید محدوده محل سکونت خود را به همراه سرویس مورد نظر خود یعنی لوله بازکنی جستجو نمایید مثلا اگر ساکن خیابان های تهرانپارس، پیروزی، نیرو هوایی و خلاصه یکی از مناطق شرق تهران هستید بهتر است از خدمات نزدیکترین لوله بازکن در شرق تهران برچسب استفاده کنید تا علاوه بر دریافت خدمات با کیفیت بتوانید هزینه کمتری را پرداخت کنید و در مخارج خود صرفه جویی نمایید.

نکات مهم جلوگیری از انفجار چاه فاضلاب

بسیار مهم است که برای پیشگیری از انفجار چاه فاضلاب به نکاتی که در ادامه آنها را بیان می کنیم توجه نمایید تا بتوانید از خسارات مالی و جانی جبران ناپذیر در اثر وقوع این حادثه زیان بار بعدها جلوگیری نمایید.

  •  از ریختن سنگ کاربید یا هرگونه مواد اسیدی داخل چاه خودداری کنید.
  • پرهیز از روشن کردن آتش در مجاورت چاه فاضلاب
  • پرهیز از استعمال دخانیات در نزدیکی چاه
  • و…

استفاده از سنگ کاربید و اسیدهای قوی برای خالی کردن چاه یک تفکر اشتباه است حجم چاه شما در صورت استفاده از این مواد نه تنها کم نمی شود بلکه گازهای مشتعل کننده زیادی تولید می شود که باعث انفجار چاه فاضلاب می گردد.
اگر لوله فاضلاب منزلتان دچار گرفتگی شده است حتما به سایت برچسب barchasb مراجعه کنید تا از خدمات ۲۴ ساعته ما در هر کجای تهران که سکونت دارید بهره مند شوید.

شما با رعایت کردن این نکات می توانید از انفجار چاه های فاضلاب که باعث بروز حادثه جانی و مالی می شود جلوگیری کنید. شاید برای شما عجیب باشد که همین انفجار چاه فاضلاب در کرمان و یا در بیمارستانی در تهران موجب شده است که افرادی جان خود از دست دهند.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *