معرفی محلول لوله بازکن صاف

محلول لوله بازکن صاف از بهترین محلولهای شیمیایی لوله بازکنی می باشد ترکیبات اسیدی قوی در این محصول باعث از بین بردن سریع رسوبات چربی ها و سایر گرفتگی های لوله فاضلاب میشود.
در این مطلب از سایت برچسب با نحوه استفاده از لوله بازکنی صاف نکات ایمنی مربوط به آن مزایا و فواید آن آشنا می شوید.

استفاده از محلول لوله بازکن صاف چگونه است؟

برای استفاده از اسید لوله باز کنی صاف باید حتماً طبق دستورالعمل مندرج شده روی بطری عمل کنید به این ترتیب که ابتدا محلول لوله بازکن صاف را به داخل لوله ریخته و پس از گذشت مدت زمان ذکر شده در دستورالعمل شیر آب را باز کرده و مواد داخل لوله فاضلاب را بشویید.

در حین استفاده از لوله بازکن صاف چه نکات ایمنی را باید رعایت کرد؟
با توجه به اینکه محلول لوله بازکن صاف دارای مواد شیمیایی و اسیدی بسیار خطرناک می باشد استفاده از آن حتماً باید با رعایت نکات ایمنی می همراه باشد رعایت نکردن این نکات عواقب جبران ناپذیری مثل سوختگی های شدید در بر دارد.

رعایت نکات هنگام استفاده از محلول لوله بازکن صاف

  1. استفاده از ماسک و دستکش ضخیم در زمان استفاده از مایع لوله بازکنی صاف در صورت تماس این محلول با پوست زخم های بسیار عمیقی ایجاد می شود و بهتر است در این زمان سریعاً به پزشک مراجعه نمایید یا راهکارهای درمان سوختگی با محلول لوله بازکنی را در منزل امتحان کنید.
  2. پس از ریختن محلول لوله باز کن صاف به داخل لوله مراقب باشید بخارهای خروجی وارد چشم شما نشوند اوند زیرا باعث زخم شدن قرنیه چشم و در موارد شدیدتر باعث از دست دادن بینایی می شود.

ساکنان مناطق ۱۷ تهران می توانند از خدمات چاه بازکنی منطقه ۱۷ در سایت لوله بازکنی برچسب چنانچه مشکل گرفتگی لوله شان با استفاده از محلول صاف رفع نمی شود استفاده نمایند و از خدمات فوری و ۲۴ ساعته متخصصان در این سایت که سابقه بازکردن گرفتگی انواع لوله را دارند بهره مند شوند.

  1. در صورت برخورد محلول لوله بازکن صاف با چشم ها ابتدا فوراً چشم ها را حدود ۱۵ دقیقه با آب خوب بشویید و بعد به پزشک مراجعه کنید.
  2. در مصرف چاه بازکن صاف زیاده روی نکنید زیرا ترکیب غلظت زیادی از این محلول با گازهای موجود در چاه فاضلاب بسیار خطرناک می باشد.
  3. بعد از ریختن لوله بازکن صاف به داخل چاه دقت کنید که حتماً پس از زمان مشخص شده شیر آب را باز کنید زیرا زیاد باقی ماندن محلول درون چاه باعث پوسیدگی و خوردگی لوله فاضلاب خواهد شد.
  4. محلول لوله باز کنی را از دسترس کودکان دور نگه دارید.

مزایای محلول لوله بازکن صاف

قبل از این که به سراغ معرفی مزایای محلول لوله بازکن صاف برویم چنانچه مایلید از تجربیات افراد فنی سایت برچسب در زمینه لوله بازکنی در شمال تهران و نیز خدمات فوری و قیمت مناسب آن استفاده کنید بهتر است پس از تحویل کار از افراد لوله بازکن فاکتور خدمات دریافت شده را بگیرید تا در صورت بروز مشکل بر سرقیمت بتوانید از طریق رسید و یا فاکتور مسئله را پیگیری نمایید.

  • این محلول ها در برطرف کردن انواع گرفتگی ها در لوله های سینک ظرفشویی روشویی حمام سرویس بهداشتی کفشورها و غیره موثرند.
  • با وجود ترکیبات بسیار غلیظ و قوی اسیدی موجود در این محلول ها موجب آسیب و تخریب لوله های فاضلاب نمی شوند زیرا حاوی مواد محافظت‌کننده در ترکیبات خود نیز هستند.
  • محلول لوله بازکن صاف به دلیل داشتن فرمولاسیون بسیار قوی تمامی جرم ها و مواد اضافی را از بین میبرد و آن ها را در خود حل می کند.
  • در هنگام مصرف محلول لوله بازکنی حتماً به دستور درج شده روی بسته بندی آن توجه کنید و بر اساس آن عمل کنید.
  • این محلول ها از قدمت زیادی برخوردار بوده و در طی ده ها سال توانستند اصالت و کیفیت خود را حفظ کرده و رضایت مشتریان خود را کسب نمایند.
  • به طور کلی لوله بازکن صاف می تواند انواع گرفتگی های فاضلاب منزل را برطرف کند زیرا یکی از با کیفیت ترین مایعات لوله بازکنی بین برندهای مختلف می باشد.

نکته: خوب است بدانید که محلول های لوله بازکنی ممکن است است منازلی که لوله هایشان قدیمی است باعث ایجاد نشتی یا سوراخ شوند هست بهتر است سایر روشهای لوله بازکنی برای این لوله ها استفاده کنید.

طریقه استفاده از محلول لوله باز کن صاف مانند دیگر محلول های لوله بازکنی است که باید حتما شما در هنگام خرید به دستور مصرف آن در پشت بطری محلول توجه کنید و بعد از آن استفاده کنید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *