معرفی پمپ های لجن کش

راهنمای استفاده از پمپ های لجن کش

لجن کش ها از تیم الکتروپمپ های مستغرق سانتریفیوژ بوده و به مراد انتقال فاضلاب خانگی و صنعتی , پمپاژ سیالات ملازم با ذرات جامد و آویزان به کارگیری ميشود . فروش اشکال پمپ لجن کش و الکتروپمپ های لجن کش تک فاز و الکترو پمپ لجن کش سه فاز این تولید ها سازه به نیاز مشتری در متاع های پمپ لجن کش استیل و پمپ لجن کش چدن , لجن کش برنزی ( برنجی ) ارائه می گردند . یکی‌از همگانی ترین کاربرد این تولید ها پمپ لجن کش چاه آب هست . فروش برگزیدگان برندها و قویترین پمپ های لجن کش در صنعت پمپ از جمله : پمپ لجن کش پنتاکس , پمپ لجن کش لوارا , پمپ لجن کش ابارا , پمپ لجن کش بقیه , پمپ لجن کش داب , لجن کش استریم

لوله بازکنی خیابان واعظی شبانه روزی

پمپ لجن کش چیست؟

لجن کش ها جزو موتور پمپ های مستغرق سانتریفیوژ میباشند و در دو گونه لجن کش سه فاز و لجن کش تک فاز ارائه میگردند بسته به نیاز مشتری با متاع بدنه متعدد عرضه میگردند که لجن کش استیل , لجن کش چدن و لجن کش برنزیاز آن گزاره میباشند مثلا بیشتر ترین کاربری این تولید ها پمپ لجن کش چاه آب هست . از سایر کاربردهای لجن کش ها می شود به انتقال و پمپاژ فاضلاب صنعتی و فاضلاب خانگی و دیگر سیالات دارنده ذرات آویزان و ذرات جامد اشاره کرد . این تولید ها میتوانند به سنسورهای حرارتی , روغن , بیرینگ , آب و رطوبت مجهز شوند که‌این قضیه بستگی به توانایی نامی مال دارااست لجن کش ها دارنده دو گونه بندی کلی میباشند که عبارتند از :

لجن کش شناور ( لجن کش مستغرق )

این گونه لجن کش ها دارنده مرتبه حفاظت IP68 میباشند و میتوانند در سیال به طور بی نقص غوطه ور شوند عبور سیال از حریم الکتروموتور که به طور کامل آببندی شده‌است منجر خنک شدن موتور و در فیض ارتقا ارتفاع قدمت آن و همینطور در اثر کاهش جریان موتور , بازده آن ارتقا خواهد یافت .

لجن کش عمودی ( ورتیکال ) لوله بازکن و لایروبی چاه منطقه تهران فوری

در‌این گونه لجن کش ها , الکتروموتور در طول متبوع و در بیرون سیال جای دارد و پمپ در درون سیال غوطه ور هست . این دو از روش کوپلینگ به نیز وصل میباشند . در فیض به راحتی می بضاعت و توان الکتروموتور را در شکل نیاز از آن قطع نمود .

مشخصات فنی پمپ های لجن کش

متاع عبد پمپ لجن کش : استنلس استیل , چدن و برنز

متاع پروانه لجن کش : استیل , چدن و برنج

اشکال پمپ لجن کش : نصب و تعمیر فلاش تانک مشیریه جنوب تهران

• لجن کش بی آلایش

• لجن کش فلوتردار ( دارنده انقطاع کن برقی )

• لجن کش بادی ( پنوماتیک )

• لجن کش برقی ضد انفجار ( EX ) اروپایی ( جهت انتقال سیالات شیمیایی و قابل اشتعال و انفجار و اشکال مشتقات نفتی با بدنه چدن و سه فاز )

• لجن کش خازن درون

• لجن کش خازن خارج

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *