چگونه نصب سیفون توالت فرنگی را انجام دهیم؟

لوله کشی توالت های فرنگی مراحل خاصی را دارد که مهمترین آنها نصب سیفون توالت فرنگی می باشد که باید بدون عیب و نقص نصب شود نقش سیفون تخلیه کردن فضولات به همراه آب می باشد.

اگر هرگونه گرفتگی در چاه توالت فرنگی و مشکل در عملکرد آن به وجود آمد در هر جای تهران که زندگی می کنید می توانید با جستجوی محل زندگی خود یا محدوده مورد نظر خود در سایت برچسب از خدمات افراد فنی کارا متخصص در زمینه لوله بازکنی استفاده کنید.

مراحل نصب سیفون توالت فرنگی

اولین مرحله در نصب سیفون توالت فرنگی این است که نگاه کنید تمام لوله ها به یکدیگر چه شده باشند

اولین قدم متصل کردن فلش تانک می باشد فلاش تانک را محکم ببندید و پیچ آن را از بیرون سفت کنید سپس دستگیره فلش تانک را محکم ببندید سپس سلول ها را به سیفون متصل کنید و مقداری به سمت پایین فشار دهید تا محکم گردند سپس محل پشت بست سیفون را سوراخ کنید و آن را نصب کنید و در آخرین مرحله تنظیم کننده میزان تخلیه سیفون را روی عدد مناسب بگذارید.

نکته آخر اینکه چرخش دسته سیفون برای نیم تخلیه باید به سمت مثبت باشد سیفون بتواند با تخلیه کردن مقدار کم آب هم به خوبی عمل کند. در صورتی که خودتان نمیتوانید این کار را انجام دهید، میتوانید آن را به متخصصین لوله بازکنی غرب تهران یا سایر مناطق در تهران، در سایت برچسب بسپارید تا در کمترین ممکن نصب سیفون توالت فرنگی را برای شما انجام دهند.

نصب سیفون توالت فرنگی

نکات مهم هنگام نصب سیفون و متصل کردن آن به فلاش تانک

اول آب بندی باید به صورت استاندارد باشد در غیر این صورت تخلیه ناقص انجام می‌شود دوم شناور باید طوری نصب شده باشد که به دیواره ها برخورد نکند و آزاد باشد پیچ ها زنجیر تخلیه باید درست نصب شده باشند

تنظیم شدت جریان آب ورودی هنگام نصب سیفون باعث عملکرد خوب آن می شود با رعایت این نکات از به وجود آمدن مشکلات می توانید پیشگیری کنید.

اما در صورت گرفتگی چاه توالت می‌توانید با جستجو در سایت برچسب و در صفحه لوله بازکنی ما در سراسر تهران این جمله خدمات لوله بازکن در منطقه اختیاریه و در محدوده‌ای نزدیک مانند پاسداران از خدمات فنی کارهای ما با قیمت های مناسب استفاده کنید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته.

بهترین عملکرد سیفون جلوگیری از انتشار بوی بد فاضلاب و تخلیه چاه می باشد و همچنین از ورود حشرات موذی جلوگیری می‌کند. شناور تنظیم کننده مقدار آب درون سیفون می باشد که آن را توسط مهره ها از بیرون کار محکم می کنند. اگر بعد از مدتی مشکل دیر تخلیه شدن یا قطعی آب به وجود آمد یعنی اینکه نصب سیفون مشکل دارد و شما می توانید از متخصصین سایت برچسب برای رفع این مشکل کمک بگیرید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *