لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا چگونه انجام می شود؟

در قسمت‌هایی از سیفون یا لوله های چاه توالت فرنگی که پیچ و خم بیشتری دارند ممکن است فضولات در آنجا سفت شود و به مرور زمان باعث گرفتگی بشود که این مدل گرفتگی را می‌توان با محلول لوله بازکنی یا با فنر زدن و یا با استفاده از پمپ تراکم هوا برطرف کرد.
شیوه لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا، مانند تلمبه دستی عمل می کند که ما در این مقاله روش استفاده از پمپ تراکم هوا را به شما آموزش می دهیم.

آشنایی با دستگاه پمپ تراکم هوا

دستگاه پمپ تراکم هوا، یکی از وسایل مهم و مورد نیاز افراد لوله بازکن می باشد. این دستگاه، هوا را درون مخزن خودش فشرده می کند و لوله بازکن شلنگ مربوط به آن را به درون چاه می فرستد و با زدن دکمه، هوا تخلیه شده و به درون چاه می‌رود و گرفتگی برطرف می‌شود.

مدلهای مختلفی از دستگاه‌های لوله‌ بازکنی وجود دارد اما هدف همه آنها برطرف کردن گرفتگی لوله ها می باشد. یکی از این دستگاه‌ها، دستگاه لوله بازکنی ارابه ای می باشد. استفاده از دستگاه پمپ تراکم هوا نیاز به یک تکنسین یا متخصص دارد و شما می توانید با مراجعه به سایت برچسب از خدمات این تکنسین ها در سراسر تهران مانند خدمات لوله بازکنی آذربایجان استفاده کنید.

روش انجام لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا

در روش لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا شما در ابتدا باید محل گرفتگی را پیدا کنید، سپس شلنگ مربوط به دستگاه را وارد لوله کنید تا به محل گرفتگی برسد. به یاد داشته باشید که دیگر خروجی ها را با دستمال یا پلاستیک بپوشانید، سپس با زدن کلید هوای فشرده درون پمپ تخلیه می شود و گرفتگی برطرف خواهد شد.

لوله بازکن های سایت برچسب با قیمتی مناسب و ارائه خدمات تضمینی، در سریع ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما می رسند و با رعایت کامل نکات بهداشتی و بدون آسیب رسانی به تاسیسات ساختمانی مشکل شما را برطرف می‌کنند. برای درخواست با لوله بازکن سید خندان بر روی لینک آن کلیک کنید.

نکته!!! به هیچ عنوان برای گرفتگی هایی مثل مصالح ساختمانی از دستگاه پمپ تراکم هوا استفاده نکنید چرا که ممکن است گرفتگی را وسیع تر کند و حتما از لوله بازکن های ماهر بخواهید تا این نوع گرفتگی ها را برطرف کنند.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
لوله کش

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *