کیفیت و تمیزی پوشال های کولر ابی و تعویض به موقع ان ها

کیفیت و تمیزی پوشال های کولر ابی و ردوبدل به موقع ان ها
یکی از موضوعاتی که می بایست در بازدید دوره‌ای کولر آبی رنگ مورد علاقه قرار بگیرد کیفیت و تمیزی پوشال کولرآبی است . کولرهای آبی رنگ برای این که بتوانند شایسته ترین کیفیت خروجی باد را داشته باشند می بایست از پوشال مرغوبی که به نیکی مرطوب شده باشد برخوردار باشند .

تمیزی پوشال های کولر آبی و زمان تعویض ان ها

فرصت ردوبدل پوشال کولرآبی

پوشال کولرآبی را می بایست در هر عصر بازدید از کولرآبی به نیکی بازدید کرد . پیشنهاد میگردد که دست‌کم سالی یک توشه این پوشال‌ها ردوبدل شوند و خوبتر است در تعیین پوشال هم اعتنا شود تا پوشال کیفیت خوب , جدید و منزه خریداری نمائید .

پوشال هرچه دیرتر ردوبدل شود منشاء بیماری و آلرژی میگردد . اشکال باکتری‌ها و ویروس‌ها به جهت وجود اوضاع مناسب در پوشال‌های کولر انتشار و تجمع می نمایند و به یاور باد کولر وارد محفظه منزل می شوند و اکثری از بیماری‌های ناشی از فصل گرم سال که اکثر وقت ها بصورت بیماری‌های ویروسی و آلرژن‌ها خویش را نشان میدهند به جهت همین عدم ردوبدل سالیانه پوشال کولرآبی است .

آموزش نحوه تعویض پوشال کولرآبی و زمان آن

آموزش نحوه تعویض پوشال های کولر های ابی

چگونگی ردوبدل پوشال کولرآبی

برای ردوبدل پوشال کولرآبی مقدمه می بایست درپوش‌های کولر را بردارید . برای این کار دو شیار تحت عنوان دستگیره تحت دریچه‌های کولر را بگیرید و روزنه را در سمت بالا بکشید تا بصورت خشابی از جا برداشته بشود .

آنگاه می بایست روزنه را روی زمین بخوابانید . هر سه روزنه را بردارید و بر روی زمین بخوابانید .

روش برداشتن روزنه کولرآبی

مقدمه خوبتر است خدمت دوره‌ای کولرآبی را انجام دهید یعنی کف سینی کولر را شستشو دهید , حرفه یا این که پروانه را منزه نمائید , روغن کاری موتور کولر و روغن کاری پمپ کولر و یاتاقان‌ها و بلبرینگ‌ها را انجام دهید , در شکل نیا تسمه را عوض نمائید و یک بازدید از شناور و بقیه امکانات الکترونیکی و مکانیکی کولر داشته باشید .

درحال حاضر به سراغ روزنه بروید . روزنه را می بایست به سمتی خوابانده باشید که پوشال‌ها در سمت شما باشند . درحال حاضر بسته به جور کولر فنر یا این که حفاظی که بر روی آنان قرار گرفته را از جا در بیاورید . فنرها اشکال مختلفی دارا هستند اما اکثر وقت ها سوای نیاز به ابزار خاصی و صرفا با یک فشار به گوشه فنر از جای خویش رها می شوند و حفاظ‌ها نیز بصورت کشویی یا این که قلابی اکثر وقت ها برداشته و نهاده می شوند .

آموزش نحوه تعویض پوشال کولرآبی و زمان آن

برداشتن حفاظ پوشال کولرآبی

فنرها دو حاشیه در صدر دارا هستند که از دو ترک عبور داده شده‌است . زمانی این لبه‌ها از سوراخ‌ها رها شوند به راحتی فنر از جای خویش برداشته میگردد . تحت این فنرها معمولا بصورت ضربدری و تنگاتنگی است . سرویس کولر آبی مشهد

ولی حفاظ‌ها که مرسوم‌تر نیز می باشند اکثر وقت ها بصورت خاردار می باشند تا با فرو رفتن در پوشال‌ها اذن جابه‌جایی به آن‌ها‌را ندهند و ضمنا به راحتی بصورت کشویی و یا این که گیر دادن بر پشت حاشیه رها می شوند .

هر پوشال احتمال دارد دو تا سه فنر یا این که ۵ تا ۶ حفاظ داشته باشد . آغاز کلیه فنرها یا این که حفاظ‌ها را رها نمائید و کنار گذارید . درحال حاضر خیلی بی آلایش پوشال‌ها از جای برداشته می شوند .

برداشتن پوشال دیرین

راه های تست کمپرسور کولر گازی

او‌لین کار این است که خویش دریچه‌ها را با پاره ای مایع شوینده و یا این که آب به نیکی منزه نمائید . آنگاه می بایست پوشال‌های جدید را از بسته بندی خویش بیرون نمائید و به در جایی منزه قرار داده و خویش این پوشال‌ها را نیز شستشو دهید .

نحوه بسته بندی پوشال ها و مرطوب نگه داشتن انها

بسته‌بندی پوشال‌ها

این پوشال‌ها کم آب می باشند و در جابه‌جایی احتمال دارد پاره ای گرد و غبار گرفته باشند و ریزگردهای خویش پوشال نیز در درون آن در‌صورتی‌که شسشته نشود با او‌لین کارکرد کولر وارد فضای منزل می شوند . سرویس و آموزش کامل و مرحله ای نحوه شستشوی پنل داخلی کولر گازی

ضمن این که برای راحت‌تر جا پرتاب کردن پوشال‌ها خوبتر است این پوشال‌ها مرطوب باشند . درحال حاضر دریچه‌ها را مجدد بر روی زمین منزه قرار داده و پوشال را بر روی آن قرار دهید . هر روزنه یک پوشال نیاز دارااست اما می بایست پوشالی که بر روی آن قرار می‌دهید به نیکی کلیه مرحله روزنه را سوای خارج زدگی و یا این که جای خالی پوشش دهد .

آموزش نحوه تعویض پوشال کولرآبی و زمان آن

درحال حاضر برای جا پرتاب کردن فنرها , آغاز از لبه‌هایی که وارد ترک می شوند مبادرت و آنگاه به سراغ دریچه‌های بعدی بروید . ولی حفاظ‌ها را می بایست به ترتیب ار نزولی در جای خویش قرار دهید . زمانی هر سه روزنه را ردوبدل کردید یک توشه دیگر کلیه پوشال‌ها را آب بگیرید و دریچه‌ها را مطابق با روشی که برداشتید جا بیاندازید .

فراگیری روش ردوبدل پوشال کولرآبی و مجال آن ۶

آب به دست آوردن بر روی پوشال‌های جدید

خوبتر است در نخستین دفعه پر‌نور کردن کولر یک دستمال منزه در جلوی خروجی کولر بصورت نم دار بگیرید تا در‌صورتی‌که گرد و غبار و کثیفی در پوشال‌ها و یا این که شبکه کولر باقیمانده وارد فضای اتاق نشود .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *