انواع کفشور فلزی چه ویژگی هایی دارند؟

کفشورها را بنا به جنسی که انها را تشکیل می‌دهد قسمت بندی می کنند که به دو مدل کفشور فلزی و کفشور پلاستیکی یا پلیمری تقسیم شده که در این نوشته بنا داریم مدلهای کفشور فلزی و عملکردشان را ارائه دهیم

مدل های گوناگون کفشور فلزی کدامند؟

کفشور فلزی در دو مدل خطی و مربعی وجود دارد. مدل خطی در حمام ها و استخرها کاربرد دارد و مدل مربعی مصرف بیشتری دارد که سازندگان کفشور فلزی، این کفشورها را از آلیاژهای گوناگون فلز درست می کنند؛ مثل استیل، چدن و برنجی که افراد با توجه به احتیاجی که دارند از گونه های مختلف آن خریداری می کنند که در بقیه مطلب در مورد جنس هر مدل از این کفشورهای فلزی اطلاعاتی می دهیم.

می دانید که وظیفه اصلی انواع کفشور، انتقال آب جمع شده به فاضلاب می باشد. با وجود استفاده از کفشور فلزی در قسمت های مختلف منزلتان، اگر باز هم لوله های فاضلبتان گرفت و در تهران سکونت داشتید می توانید برای رفع گرفتگی به سایت برچسب بروید و با پیدا کردن منطقه خود، نزدیکترین تکنسین به عنوان مثال لوله بازکن تهرانسر را از مشکل و میزان گرفتگی آگاه بسازید، تا این افراد با آوردن دستگاه و تجهیزات مناسب در کمتر از یک ساعت با کیفیت مطلوب کار را به شما در محل تحویل دهند.

کفشور فلزی از نوع استیل

کفشور استیل پرمصرف ترین مدل کفشور فلزی است که مورد استفاده مردم قرار می‌گیرد، این کفشور به خاطر قالب زنی و فرم دهی آسان و ظاهر زیبایی که دارد در دو مدل کفشور خطی و مربعی مصرف می شود که مدل مربعی آن کارکردهای زیادی دارد.

پیش از آشنایی با انواع کفشور فلزی، خوب است بدانید که تا زمانیکه به رعایت یکسری نکات بی توجه باشید نمی توانید حتی با استفاده از انواع کفشور، مانع از گرفتگی های لوله های فاضلاب شوید. فقط ممکن است در این حالت، میزان گرفتگی سطحی باشد و با به کارگیری روش های خانگی لوله بازکنی برطرف شوند.
اما گاهی ممکن است چاه توالت شما بالا بزند و یا بوی بدی در فضای سرویس بهداشتی شما بپیچد که در این موارد می توانید، روی کمک تکنسین سایت برچسب در تمام مناطق تهران از جمله خدمات لوله بازکنی سید خندان و یا دیگر مناطق حساب باز نمایید. کافیست از طریق لینک موجود به سایت برچسب مراجعه کرده و در آنجا منطقه محل سکونت خود را جستجو نمایید و از نزدیکترین تکنسی،ن خدمات شبانه روزی و قیمت مناسب دریافت کنید.

کفشور استیل با کیفیت؛ دیگر نوع کفشور فلزی

برای انتخاب این کفشور، رعایت چند نکته الزامی است که با دانستن آن میتوانید از میان انواع کف شور فلزی، گزینه خوبی را انتخاب کنید.
مدل کفشور فلزی استیل که می خواهید در خانه تان استفاده کنید را معین کنید، مدل استیل براق که زیبایی ویژه‌ای دارد ولی نگهداری از آن مشکل است و استیل هایی که خش نمیافتد هم وجود دارد که روی آنها مدل دارد و نگهداری از آن آسان تر است ولی در مکان هایی که کف شور دیده نمی شود، می توانید کفشور پلاستیکی مصرف کنید به خاطر اینکه قیمت آن از کفشور فلزی پایین‌ تر است.

یک مدل کفشورفلزی استیل ابداع شده که ۳ تا در دارد و این کفشوریک توری پلاستیکی که به حالت صافی عمل میکند را داراست و یک توری استیل مدل دار که با زمین تراز میشود و یک در استیل که حالت تزیینی روی آن گذاشته میشود و برای جلوگیری از وارد شدن حشرات موزی به داخل منزل خیلی خوب است.

اگر کفشور فلزی استیل براق را انتخاب کردید بعد از اینکه آبریزی ان محل تمام شد، با یک دستمال در آن را کاملاً خشک کنید تا لکه های آبی که روی آن به جای می ماند باعث تیره شدن این کفشورها نشود.

کفشور فلزی از مدل چدنی

مصرف کفشور چدنی از نوع استیل آن کمتر است ولی کفشورهای فلزی چدنی نقش با اهمیتی دارند؛ زیرا که این کفشور ها به خاطر ایستادگی بالا در مقابل گرما و سرما و تحمل نیروی زیاد در پشت بام ها و پارکینگ ها و حیاط منازل به کار میروند.

محکمترین کفشور در مدل خودش، کفشورهای فلزی چدنی هستند که به راحتی خراب نمیشوند و اگر لوله خانه تان گرفته است و می خواهید آن را فنر بزنید، خیالتان راحت باشد که این کفشورها با فنر زدن خراب نشده و رنگش هم عوض نمیشود.

کفشور فلزی از جنس برنجی

کفشور برنجی که امروزه در بازار قیمت زیادی دارد و عموماً به رنگ زرد که رنگ فلز برنج است موجود می باشد که محیط را خیلی زیبا و شیک می کند و این کفشور بیشتر برای زیبایی خانه ها و سالن‌های بزرگ مصرف میشود
این محصول یعنی کفشور برنجی ضمانت می شود که رنگش تغییر نکند و کالایی قابل اعتماد است و از ایستادگی بالایی در برابر محلول های لوله بازکنی برخوردار است و رنگش به راحتی از بین نمیرود و جلوه خاصی  دارد.

نکته : برای کفشور فلزی استیل و برنجی می‌توانید از نوع سوپاپ دار آن استفاده نمایید تا از شر حشرات و بوی نامطبوع آنها در امان باشید، همچنین لوله های منزل شما کمتر دچار گرفتگی می شوند.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *