انواع خودروهای حمل زباله ،بازیافت و خدمات شهری و چگونگی کارکرد آنها

خودروهای حمل زباله ،بازیافت و خدمات شهری

حمل زباله
با توسعه و گسترش شهرنشینی و وسعت شهر ها سرویس ها شهری در شهرداری های سراسر مرزو بوم به یکی مهمترین و بحران برانگیز ترین معاونت های هر شهرداری تبدیل شده‌است .

حمل زباله حمل نخاله ساختمانی و ضایعات عمرانی ساختمان ها

هر سرویس ها شهری با داشتن منابع خودرویی و انسانی قصد دارااست تا ابتدایی ترین و مهمترین وظیفه شهرداری ها یعنی تمیزکاری و گردآوری به موقعه آشغال به نحو احسن جواب دهد . پس اول سوالی که مطرح می شود آن است که به چه شکل و به چه شکلی می بضاعت از منابع خودرویی و چه بسا انسانی در مشت با یک طرح ریزی ظریف بر گرفته از داده های حقیقی و واقعی این سرویس رسانی را انجام اعطا کرد . قابل ذکر است که مبحث هزینه سرازیر این سرویس رسانی یکی اصلی ترین محدودیتهای پیش روی هر مدیری برای تصمیم گیری در راستای توسعه و گسترش عملیات هست . این که چه خودروهایی در چه زمانهایی به کدام بخش ها شهری رفته و مبادرت به گردآوری و تمیزکاری نمایند و به چه شکل می بضاعت و توان براین مراحل بررسی داشت , بخش محوری نیاز هست . که کمپانی دلفین با داشتن سوابق مطالعاتی و عملیاتی یکی شایسته ترین راه‌حل های پیش روی را دارا هست .

مزایا و امکانات مورد نیاز

:

حمل نخاله

تقسیم بندی بخش ها گوناگون شهری بر طبق حق تقدم های گوناگون نظیر اندازه آشغال ساخت ناحیه , زمانبندی ناوگان و تخصیص خودورهای با تجهیزات حتمی به بخش ها توصیف شده , در دست گرفتن عملیات و محاسبه جنبش خودروها در هر ماموریت , دادن مسیر باصرفه به ناوگان برای صرفه جویی در مخارج سوخت

تولید ها :

اپلیکیشن توسعه یافته : این اپلیکیشن بر طبق نیاز و تجریه سرویس ها شهری , کلان شهرها پباده سازی و پیاده سازی شده‌است .

طاقت فرسا افزار : در واقع بجهت تنوع خودروهای و وظیفه های آن‌ها نیاز به مقام های گوناگون طاقت فرسا افزار از اساس تا توسعه یافته به طور ترکیبی هست .

دستگاه جانبی : سنسور وزن ماشین با انگیزه گردآوری اطلاعات و پرهیز از تخلفات احتمالی در گردآوری و تخلیه آشغال ها تخلیه نخاله

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *