هزینه تعمیر تردمیل در تهران (از غرب تا شرق تهران)

در عیب یابی و تعمیر تردمیل در تهران توجه به ایراداتی که روی مانیتور نشان داده می شود، کمک بزرگی به تعمیرکار تردمیل کرده و در عیب یابی قطعات آسیب دیده کمک بزرگی می کند تا سریع تر مشکل شناسایی و رفع شود. در این مطلب به بررسی این ایرادات می پردازیم و یکسری آموزش ها و نکات اولیه را خدمت تان توضیح می دهیم تا چنانچه ایرادات ساده و پیش پا افتاده باشند، خودتان بتوانید نسبت به رفع مشکل تردمیل اقدام نمایید و در صورتی که مشکل پیچیده تر باشد، حداقل بتوانید با یکسری اطلاعات و دانش اولیه، نسبت به تماس با تعمیرکار تردمیل در تهران اقدام نمایید.

هزینه تعمیر تردمیل در تهران و عیب یابی تردمیلتردمیل برای ورزشکاران و آن دسته از افرادی که امکان رفتن به باشگاه را ندارند، یک وسیله پرکاربرد می باشد که گاهی به دلایل رعایت نکردن اصول استفاده از تردمیل، دچار مشکل می شویم که با رعایت یک سری نکات هر چند کوتاه، می توانید از بروز این مشکلات جلوگیری کنید. حال این سوال پیش می آید که در صورت بروز این مشکلات چه باید کرد؟ اگر در کارهای فنی و عیب یابی و تعمیر تردمیل هیچ گونه سر رشته ای ندارید، باید در زمانیکه تردمیل دچار نقص شده است، حتما عیب یابی آن را به دست افراد فنی و ماهر در زمینه تعمیرات تردمیل در تهران بسپارید و از اقدام خودسرانه بپرهیزید، چرا که ممکن است به قسمت های دیگر آسیب وارد کنید و یا ممکن است دچار برق گرفتگی شوید.

برخی از خطاهایی که بر روی صفحه مانیتور تردمیل مشاهده می کنید

چنانچه با یکی از خطاهای ذیل مواجه می شوید: تعمیرکار کولر آبی مشهد انجام تعمیرات انواع آبگرمکن منطقه تهران فوری

  • مشاهده ی عکس کلید بر روی صفحه مانیتور تردمیل
  • نمایش داده شدن خطای E روی صفحه نمایش
  • نشان داده شدن خط فاصله به جای نشان دادن عدد روی صفحه نمایش تردمیل

باید از وجود کلید آهنربایی استارت روی مانیتور اطمینان حاصل کنید. در عیب یابی و تعمیر تردمیل توجه به این خطاها بسیار مهم است. برای تعمیر تردمیل در تهران می توانید اطلاعات افراد باتجربه و ماهر را در همین سایت – فنی کارا – مشاهده کنید.

مشاهده خطای E1 بر روی مانیتور تردمیل بعد از زدن دکمه استارت

  1. ابتدا دو شاخه برق تردمیل را از پریز برق جدا کنید و بعد از گذشت یک دقیقه مجددا دو شاخه را به پریز برق متصل کنید و دکمه استارت تردمیل را بفشارید.
  2. سیمها و سوکت های برد پایین تردمیل را چک کنید تا از جا درنیامده باشد و یا شل نشده باشند و سپس با دنبال کردن مسیر سیم ها از سالم بودن سیم ها و قطع نبودن آنها مطمئن شوید.
  3. ایراد در سنسور سرعت تردمیل، اگر با استارت کردن تردمیل شروع به حرکت می کند ولی بعد از گذشت مدت زمانی که معمولا کمتر از ۱۰ ثانیه اتفاق می افتد، تردمیل از حرکت می ایستد و خطای E1 می دهد، این مشکل می تواند بر اثر خراب شدن سنسور سرعت تردمیل باشد و باید نسبت به تعمیر آن اقدام کرد.

حدود هزینه تعمیر تردمیل در تهران

تعمیرکاران تردمیل در تهران برای عیب یابی و تعمیر تردمیل در برندهای مختلف هزینه هایی متفاوتی ارائه می دهند که البته میزان مسافت و هزینه رفت و آمد نیز بر این مبلغ تاثیر گذاشته، به همین دلیل توصیه می شود برای تعمیر تردمیل خود تا جاییکه امکان دارد از افراد تعمیرکار تردمیل که در منطقه شما حضور دارند یا به عبارتی به محل شما نزدیک تر هستند، کمک بگیرید تا هزینه های تعمیر تردمیل را کاهش دهید.

تردمیل از بخش ها و قسمت های زیادی تشکیل شده است که در زمانیکه نیاز به تعمیر تردمیل داشته باشید و بخواهید برآورد هزینه کنید، این میانگین هزینه تا زمانیکه مشخص نباشد ایراد تردمیل بر اثر خراب شدن کدام قسمت بوجود آمده است، نمی توان قیمتی برای تعمیر آن پیش بینی کرد. ضمن اینکه هزینه تعمیر هر یک از برد های تردمیل با یکدیگر فرق می کند و بسته به نوع برد و میزان خرابی که در آن بوجود آمده است، قیمت تعمیرات تردمیل متفاوت می باشد.حدود هزینه تعمیر تردمیل در تهران

تعمیر تردمیل و بررسی علت خراب شدن برد پایین

  • اگر با زدن دکمه استارت، تردمیل استارت شده ولی بدون هیچ حرکتی خطای E1 بر روی صفحه مانیتور نشان داده می شود می تواند این دلیلی بر خرابی برد پایین تردمیل باشد که برای رفع مشکل آن باید با تعمیر کار تردمیل تماس بگیرید و حل مشکل تردمیل خود را به دست یک فرد متخصص و ماهر بسپارید.
  • اگر برد بالای تردمیل خراب باشد (ایراد در قطعات الکترونیک برد مانیتور) در این صورت تردمیل با اینکه استارت می شود ولی بدون هیچ حرکتی ثانیه شمار شروع به شمارش می کند.
  • اگر موتور تردمیل یا تسمه تردمیل مشکل داشته باشد بعد از زدن دکمه استارت، تردمیل شروع به حرکت کرده و زمانیکه فرد روی تردمیل قرار می گیرد برق زیادی مصرف می شود و برای اینکه از آسیب دیدن جدی به قطعات الکترونیک جلوگیری شود، تردمیل از حرکت می ایستد و خطای E1 را روی صفحه نمایش می توانید ببینید.
  • اگر تسمه تردمیل شل شده باشد و زیر پا سر می خورد یا تسمه به یک سمتی کشیده می شود و یا چروک شده است و یا از تسمه تردمیل صدایی به گوش می رسد، باید تسمه را مجددا تنظیم نمایید. تسمه های تردمیل به دلیل اینکه حرکت زیادی دارند و همچنین مشکلات حرارتی و اصطحکاک بعد از گذشت مدتی نیاز به تنظیم مجدد دارند که این مدت معمولا بین ۶ تا ۹ ماه می باشد. به طور معمول بعد از استفاده مداوم از تردمیل به طور مثال دو سال کارکرد که به معنای ۶۰۰ ساعت بکارگیری از تردمیل و یا در صورتیکه استفاده کمتری از تردمیل دارید هر ۵ سال یکبار تسمه تردمیل به دلیل فاسد شدن و مشکلات اصطحکاک نیاز به تعویض دارد.

صفحه مانیتور تردمیلاگر تردمیل روشن نمی شود چه باید کرد؟

در ابتدا باید از روشن بودن تردمیل و اتصال دو شاخه به برق مطمئن شد، حتما دو شاخه بررسی شود تا دچار قطعی نشده باشد و سیم آن پاره نشده باشد سپس اتصالات را بررسی کنید، تا شل نشده باشند و یا از جا درنیامده باشند. بعد از این بررسی ها به سراغ کلید خاموش و روشن کردن تردمیل که کنار کابل برق ورودی تردمیل قرار دارد، رفته و سالم بودن آن را بررسی نمایید. در قسمت برد پایین تردمیل فیوزی قرار دارد که باید سالم بودن این فیوز را نیز بررسی کنید و چراغ های روی برد را کنترل کنید تا روشن باشند. روی برد پایین تردمیل اتصالاتی وجود دارد که احتمال شل شدن این اتصالات نیز زیاد است برای اینکه مطمئن شوید این اتصالات محکم در جای خود قرار گرفته است سوکت ها و اتصالات روی برد پایین تردمیل را بررسی کنید.

برد پایین و برد بالای تردمیل توسط یک کابل به یکدیگر ارتباط داده شده اند که لازم است سالم بودن این کابل نیز چک شود. حال با زدن دکمه POWER تردمیل باید مانیتور روشن شود، در بعضی از انواع تردمیل این دکمه بر روی مانیتور قرار دارد. سپس قطعه آهنربایی یا همان کلید ایمنی تردمیل را بر سر جای خود بگذارید تا نهایتا برد روشن شود. در عیب یابی و تعمیر تردمیل توجه به این نکات مهم است.

تعمیر تردمیل از شرق تهران تا غرب تهران

اگر در هر یک از مناطق تهران اعم از شرق تهران تا غرب تهران ساکن هستید و نیاز به تعمیرات تردمیل در محل داشتید حتما از یک تعمیر کار با تجربه و ماهر کمک بگیرید. در همین سایت می توانید اطلاعات تماس با بهترین افراد تعمیرکار تردمیل را مشاهده کنید تا در سریع ترین زمان و با مناسب ترین قیمت، تردمیل خود را تعمیر کنید. انواع مختلف تردمیل که می توانید برای تعمیر آنها از طریق سایت فنی کارا اطلاعات افراد فنی و تعمیرکار تردمیل را مشاهده و درخواست فنی کار بدهید، عبارتند از:

  • تردمیل خانگی ایسترانگ Eastrong Fitness ES4300
  • تردمیل خانگی ایسترانگ مدل Eastrong Fitness TG510A
  • تردمیل تایتان فیتنس مدل titan-fitness-TF5050
  • تردمیل خانگی تایتان فیتنس مدل titan-fitness-TF5000
  • تردمیل کریتون فیت مدل CaritonFit CF-150D
  • تردمیل کریتون فیت مدل CaritonFit CF-150
  • تردمیل استرانگ eastrong ES 4200M
  • تردمیل استرانگ eastrong ES 4200
  • تردمیل خانگی پروتئوس PMT-4000M
  • تردمیل تاپ فرم مدل Top-form 6118
  • تردمیل تاپ فرم مدل Top-form 6116
  • تردمیل توربو فیتنس ۸۰
  • تردميل آیرون مستر Iron Masters T900D
  • تردميل آیرون مستر Iron Masters T900
  • تردميل آیرون مستر Iron Masters MT280
  • تردمیل با ماساژور تک سرعته تاپ فرم ۹۹۹۹
  • تردمیل تاپ فرم ۹۹۱۹ با ماساژور تک سرعت
  • تردمیل خانگی Orchid inshape 1340CAS
  • تردمیل Orchid inshape 1340CBS
  • تردمیل خانگی پروتئوس PMT-4000
  • تردمیل تاپ فرم ۹۹۱۵ با ماساژور ۱ سرعت
  • تردمیل تاپ فرم ۹۹۰۹
  • تردمیل تاپ فرم ۹۹۰۵
  • و …

علت کار نکردن برخی از دکمه های روی مانیتور

گاهی پیش می آید که بعضی از دکمه های روی مانیتور کار نمی کند و حتی ممکن است کلید استارت تردمیل نیز از کار افتاده باشد که این مشکل می تواند بر اثر خراب شدن آی سی برد بالای تردمیل باشد که آسیب دیدن این آی سی کلید های کم و زیاد کردن سرعت تردمیل و دکمه استارت تردمیل را از کار می اندازد. البته گاهی از کار افتادن دکمه های روی مانیتور می تواند به دلیل فرسودگی باشد و ربطی به این آی سی نداشته باشد یا ممکن است پنل زیر دکمه ها خراب شده باشد. احتمال دیگر که در عیب یابی تردمیل عنوان می شود، خراب شدن کابل رابط بین برد پایین و برد بالای تردمیل می باشد. هزینه تعمیر تردمیل در تهران (از غرب تا شرق تهران)

منبع:

تعمیرات تردمیل غرب تهران

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *